اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

«کمربند جنوبی مشهد» پروژه‌ای بدون پژوهش بود

  • کد خبر: ۸۷۵۲۱
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
«کمربند جنوبی مشهد» پروژه‌ای بدون پژوهش بود
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فعالیت بدون پژوهش و مطالعه، اقدام بسیار غلطی است که موجب هدررفت منابع مالی شهرداری می‌شود و مصداق بارز این مهم را در کمربند جنوبی مشهد شاهدیم؛

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فعالیت بدون پژوهش و مطالعه، اقدام بسیار غلطی است که موجب هدررفت منابع مالی شهرداری می‌شود و مصداق بارز این مهم را در کمربند جنوبی مشهد شاهدیم؛ پروژه‌ای که با هزینه‌های سنگین انجام و سرانجام در میانه راه تعطیل شد.

حسن موحدیان در وبینار کارآفرینی و اشتغال از نگاه مدیریت شهری، بیان کرد: متخصصان و پژوهشگران در تعامل با مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر مشهدمقدس می‌توانند ضمن مسئله یابی، به پیشبرد مسائل پژوهشی در حوزه شهر و شهروند بپردازند.

وی با بیان اینکه براساس اصل کارآفرینی، باید بپذیریم که در حل مسائل نیازمند تغییراتی در نگرش، فرهنگ و دیدگاه خود هستیم، افزود: مدیران هم باید به این تغییر باورمند باشند و بدانند که تغییر یکی از نیاز‌های ضروری در دنیای امروز است. البته این تغییر به معنی تغییر در باور‌ها و نگرش‌های اعتقادی و مسائل این چنینی نیست، بلکه شامل سبک زندگی و نوع کسب وکار و فعالیت ما می‌شود.

موحدیان افزود: در گذشته کشوری ثروتمند تلقی می‌شد که از منابع آب، خاک و معادن غنی برخوردار بود، اما به تدریج این نگاه موضوعیت خود را از دست داد و برخورداری از نیرو و سرمایه انسانی جایگزین آن شد؛ نگاهی که موجب شکل گیری صنایع شد و افزایش تولید ناخالص ملی را در پی داشت.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه دوران سرمایه انسانی هم پشت سر گذاشته شده است، تصریح کرد: باید بپذیریم امروزه کشور‌هایی می‌توانند از لحاظ اقتصادی حرف اول را در دنیا بزنند که کارآفرین باشند. پس نفت و منابع طبیعی و... برای ما کارساز نیست و نیازمند انسان‌های خلاق و کارآفرین هستیم.

موحدیان گفت: باید بدانیم که کسب‌وکار در دنیای امروز تغییر کرده و باید خود را با این نگاه و فرهنگ همراه کنیم؛ دوران فروش و تاراج سرمایه گذشته است و از این راه نمی‌توان به اهداف و ساحل نجات اقتصادی دست یافت.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل امروز، گذر از دوران کارمندی و ورود به عرصه کارآفرینی است، افزود: کارمند شدن، موضوع اقتصادی نیست و باید قبول کنیم که هم اشباع شده است و هم امکان‌پذیر نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->